Sjukling

I måndes kväll jämrade jag mig av att jag mådde illa och ville spy. Tänkte att nog hade jag kanske ätit något skit. Igår morse när jag vaknade var det än värre! Fy fasen! Masade mig till konditionstesten, kunde ju inte missa dem (folk här myglar ganska så mycket och jag vill inte bli sedd som en sådan så det vara bara på det). Mellan alla tester fick jag springa x antal omgångar på toaletten. Resultaten blev katastrofala... men jag gjorde dem! Efter testerna så skrev jag första quizet, bad om att få gå hem, sov, skrev provet och sov tills idag. Elin kom med lite käk på kvällen... annars var jag inte benägen att äta något. Suck. Antingen är det maginfluensa eller någon typ av matförgiftning.. samtidigt som jag hade feber...

Mår iaf. betydligt bättre idag. Ska slänga in några maskiner tvätt och sen hämta en väska för att börja packa.... för imorgon åker jag ju! Har en uppsats och ett matteprov med att klirra idag. Återstår att se om mötet blir avklarat idag då..!?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Din stackare! Men skönt att du mår bättre :)

Postat av: jennie

Du, hur skulle jag kunna glömma den kvällen??? =) Puss

2009-03-11 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback