Sjukt förbannad!

Jag hade det på känn... jag anade det. Det skulle bli beeptestet idag... och jag hade så rätt... Det enda jag bestämde mig för att jag skulle inte gå av först... sen brydde jag mig inte mer. Jag hatar det testet! Det säger ingenting om fotbollskonditionen! det är bara så jäkla psykologiskt!!! Konstigt nog dök inte två av spelarna upp idag... vilket jag har hört brukar leda till bestraffning... för alla andra. Dessa två spelarna har tydligen hoppat träningar förr, vilket resulterat i att de två fick stå som konor och alla andra i laget fick springa som galningar! Jäkla bestraffningar!!! Alla andra bestraffas...

Tränaren ville ha ett snack med mig... vilket han fortfarande inte har nämnt för mig... tydligen är det så att jag måste söka upp honom... och vill jag det???

Jag är uppriktigt sagt riktigt förbannad på några jag köpt en bok med. Vi bestämde oss för att köpa den tillsammans för att vi inte skulle behöva den mer än till testen och för att det var snor dyr. Jag har betalat min bekärda del. Dessa tjejer jag köpte boken med kom och hämtade den i helgen, fine med mig. Det är deras bok lika mycket som min. Men igår när jag ville börja plugga på morgondagens midterm test så frågade jag dem efter boken. Tjejerna åker till texas idag för nationals och de har lånat ut boken till någon annan tjej som har tagit den ifrån skolan... den där tjejen som har boken var icke kontaktbar igår och idag skrev hon att hon kommer till campus vid tre och först då kan jag få den! Det är min bok inte hennes och nu kommer mitt test screwas rejält bara för att den j%E&a tjejen "lånat" boken. Så jäkla dålig stil. Lånar man en bok som inte är ens egen som andra äger och alla har test samma dag ser man till att vara kontaktbar och återlämnar den mer än eftermiddagen innan testet!!! Sjukt förbannad är jag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback