Snökrig!

Tog mig igenom ter lektioner även idag, och kan därmed fortfarande skryta om att jag deltagit vid samtliga lektioner!!! Vilket jag är ganska så ensam om att göra!

For till gymmet efter skolan och sen simmade jag en kilometer med. Simning är fruktansvärt avkopplande!!! Hade glömt bort hur skönt det är att ligga där och tantsimma!

Nu ikväll har jag varit duktig och tvätta. Tyckte så synd om Danielle när hon berättade om hur mycket hon hade till imorgon, och vetskapen om att hon ville ha choklad fick mig att komma till henne för att ge henne en sockerchock. :) Ibland kan även jag blixtra till!

Lite college har jag väll ändå varit nu lite efter tolv så drog jag med en full (suck) Arthur ut i snön för att bygga en snögubbe... snön var för dålig så det slutade med en snölyckta och snöbollskrig! :) Sjukt kul för han visste inte hur mycket han skulle ta i, i och med att han aldrig har kastat en snöboll i hela sitt liv! Snacka om att det var få som träffa! haha! Roligt var det när vi skulle försöka oss på snögubben... han trodde bara att man föste ihop snön till en stor hög. Haha... åh vad det är skönt att få retas lite ibland :):)

Ne, nu när man är inne i värmen igen ska jag sätta igång ännu ett avsnitt av andra avenyn! :)

Natti sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback