Träningsfredag

Kvällarna blir senare och senare och nätterna kortare och kortare!

I morse körde jag med Dan en timmes agility... svettig som få!!! Käka och sen var dte på det igen. Jag trodde inte det skulle vara så hårt i och med vad han sa till mi i veckan. men ack!!! ruscha 30 sek. styrka i 90 sek, rusa 45, vila 90, rusa 30, styrka 90, rusa 1 min, vila 90, rusa 30, styrka 90, rusa 90, vila 90 osv upp till fem minuter.. skulle kört till sex! dödens död! Stannade kvar och lekte lite med bollarna!!! tjoho! Jag och Yuri (en brud i från florida) byggde en snowman på planen idag! sjukt att man leker med snön i shorts :) Det blev en sportig snowman! Ska försöka få in bilderna!

Nu ska jag springa o käka innan vi sk agå på yoga/pilates pass ikväll! :):) en skön omgång för kroppen idag minst sagt!!!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback