Fotbollshelg

Har inte direkt vare sig haft tid att skriva eller haft något direkt intressant att skriva om heller öfr den delen denna helgen.

I lördes så var det dags för fotbollscup i New Haven. 7-manna. Telefonen ringde... jag såg att de var Elin. Vad fasen vill hon? Vi ska ju snart ses... - Emelie where the hell are you? -What??? Fasen. Jag måste ha satt mitt alarm på pm istället för am. Jag som har hållt på att försova mig en gång tidigare bara, men kom i tid den gången... detta tillhör inte vanligheterna!! Som tur var hade jag packat väskan och sprang för allt jag var värd till samlingen... och de var bara på väg ut att sätta sig i bilen så jag sinkade oss iaf inte!! Mitt lag vann alla sina matcher... lite knakigare gick det för det andra laget. men det blev en bra och trevlig dag i solen. Somnade redan klockan 8 på kvällen!!! gud så skönt!

Igår var det återigen dags att dra oss till New Haven för att spela cup. Denna gången 11-manna och vår coach var med. Jag spelade de två första matcherna... och sen stod jag över den sista så att den andra keepern med fick spela. Gicj väll sådär... men men. Träffade Big Time där.. som ville snacka med mig... undrar vad han vill. Dessvärre var han borta när jag kom ut. Jag som hoppas på att få träna emd han fler gånger!!


Idag är det plugg, plugg o plugg som gäller. Har prov imorgon i psykologi... intelligens och sådant där. Om ett par timmar är det samling. Ska anordna en del saker innan matchen som ska spelas för att samla in pengar till en tjej som har gått på våra båda skolor och skadats i en bilolycka (
http://www.silonova.com/). Matchen spelas mot Fairfield University som är en division ett skola.


Sandra kom precis... med ett paket svenskt karamellkungen godis!!! Hjälp så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback