Varfor ska ...

Varfor ska jag alltid stota pa dessa underligga manniskor.

Igar innan tolvslaget vinkade jag hejda till Weir och Elin. Hoppadr ps taget dar jag roades av en ursot unge! -Taking a nap?? Vall framme pa Grand Central sa blev jag erbjuden hangel... irrrk. No thanks! Efter en massa rundspringande och en stund senare sa bytte jag tunnelbana... har kom varldens skummaste snubbe fram o borja snacka.... o snacka o snacka, snubben brevid lag a visa konsorganet... behover jag saga att jag var i Queens klockan tva pa natten?

Val framme pa JFK sa lyckades jag slagga en stund. En knapp timma blev det. Fick borsta tanderna vid incheckning. Just random.

Flyget... ja det var oken och snotoppar... och ja, las vegas sa man med. Resten sov jag! Over Los Angeles flog vi sakerligen en tio minuter... jaklar vad stort det ar!! och da flog vi bara rakt fram och anda inte over hela!

Tog mig ner till stranden!! Strandpromenad o jisses vad fint det var! Pa vagen tillbaka motte jag en random guy! Jisses. han bjod mig pa pizza o vin. Han ar tydligen kand som Beverly hills ambassador... allt han har sagt har jag forsokt kolla upp on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback