You are in Beverly hills baby!

Igår var det fint väder redan på morgonen så jag bestämde mig redan på morgonen för att spendera dagen på stranden här i St. Monica. Jag somnade såklart.. vilket betyder att  jag är som en kräfta!!! Jag som brukar bli brun och inte få så mycket smärta.. men inte denna gången. Utan after sun och utan sunscreen... så blir det som det blir.

Igår kväll stack jag  finskan och japenesen och vän ut o käka japanskt.. irrrk. mitt smaka skit. men de kokta ärtorna/bönorna.. whatever! var sjukligt goda!

Idag har jag klarat av 90210 vilket är samma sak som Beverly hills. Jag har gått och gått o gått... o ja gått. Jsg har insett att folk här har fööööör mycket pengar!!!

Jag fick lite halvpanik när jag sprang runder där i hettan och frågasde en man efter närmsta seven eleven, walgreens ja vadsom. - Hahahahaha, are you kidding with me? You are in Beverly hills baby!!! Jag skiter väll i var jag är för jag behöver sunscreeen aóch after sun!

Nu sitter jag på hostlet... har smorjt in mig med after sun iaf :)

Idag är det St.Patricks day... vilket betyder att det ska bli ööööl ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback