Bye Athhhha.

Håller på att tvätta som tusan... och har även påbörjat packning. Vet dessvärre inte om jag vill ha kvar något på detta stället just nu. Frågan är återigen om jag kommer tillbaka. Ett stort frågetecken på det. Ska träffa coach och den nya målvaktstränaren imorgon. Denna enda anledningen för mig att stanna är att jag har sagt det till coachen. Ingen annan.


Låtarna som spelas idag... :
Jermiah och Black Eyed Peas

Ikväll kom Arthur tillbaka... och lämna mig ungefär lika snabbt. Vi har ett sådantdär vännerförhållande där den andra fattar vad personen ifråga tänker... Känns så jäkla kul att ha fått en så bra vän här. Skrattar, det gör vi för jämnan. Likgärna som vi har en oerhört seriös diskussion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback