Drömfinal

Sitter och vänar på att paket ska levereras ifrån DHL. Så undertiden får jag väll passa på och plocka undan, har ju fortfarande inte lyckats med det.

Fotbollsskor... det var där minnsann och da inga problem med att hitta... fotbollsskor.. eller ja skor i allmänhet för den delen också lider jag ingen brist på!!  Handskar är det destu sämre med!!

Just det, ska ju leta fram alla de där papperna inför morgondagen också. Jisses, det höll jag på att glömma!


Vilka vinner ikväll måntro?

Mina två favoritlag ikväll i final. I självaste CL. Mitt hjärta har iaf alltid slagit extra irrevarv för United men Barca bjuder alltid upp till högklassig fotboll och är ett ruggigt bra spelande lag. Barca är ju helt klart mina favoriter i Spanien. Jag blir inte ledsen av vad som, det är ju min drömfinal! Vetskapen om att coach sitter där med ett enormt rött hjärta gör mig inte det minsta avundsjuk... eller. Just det. Varför får inte jag vara där????



Jovisst är det mellan raderna "förbjudet", men långt ifrån omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback