En onsdag

Barn är ju bara för underbart jätte goa. Åh! Ibland så önskar man att man hade egna. Men... då hade jag inte kunnat flytta runder som jag gör, inte lägga ner all tid på fotboll, få anpassa vardagen efter barnet. Ne, inte blir det några barn för mig nu inte. Men sjukt kul att så många av mina vänner har så jag kan få gulla med dem när de är snälla :D och snart så kommer fler till världen!!! :)

Träningen idag... ja vad ska man säga. Där var två spelare som jag kände igen... jisses. Jag är lastgammal! eller? Jag var lätt äldst iaf. 21 år gammal och lastgammal... yes. INTE! Men iaf är papperna nu påskrivna... så får se när min övergång blir klar. Skönt att få lira lite boll i sommar iaf.

Var ute på skolan som jag varit timvikarie på sen 2006. Åh jag älskar att känna mig så hjärtligt välkommen dit! Åh! Det är min drömarbetsplats :):) så underbara elever, så underbar personal!


United united. Vad händer efter 1-0?? Kan inte direkt säga mer än att resultatet är rättvist sett till denna matchen. Hatten av för FCB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback