Hylla

När jag läste denna artiklen så kände jag igen mig. Ett ingrepp som även jag har funderat på att göra. Samma som hon säger så har det inget med någon skönhetsoperation att göra utan för att jag vill bli bättre fotbollsspelare och ha mindre ont i ryggen. Att jag har dagligen ont i ryggen är inget jag direkt snackar om, jag vet ju vad det är och jag gör mitt bästa för att stärka den och bålen så att jag orkar hålla min kropp rak och inte se ut som en hösäck. Att se ut som en hösäck kan ha lite att göra med min längd också då man utan att egentligen tänka på det gärna vill sjunka ner till den jag pratar meds längd. Har förvisso blivit bättre på det efter att jag själv la märke till det men är säkerligen något som händer då och då. Att vara atlet och ha "en stor hylla" är inte det enklaste i alla väder. Helt klart blir man hämmad, det sticker jag inte understol med. Smidigheten och rörligheten blir sämre. Idag ligger planerna dock på hyllan då jag vet att där är de som har mer problem med det än jag samtidigt som jag lägger ner mycket tid på att få en bättre hållning och därmed mindre ryggont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback