Målvaktsträning :)

Packa och packa... jag åstadkom inte mycket idag... Blev mest skitsnack med Maris innan målvaktstränaren hörde av sig. Så vi bestämde oss för ett pass. På GRÄS :) passet i sig gick väl sådär... men skönt att få någon som fokuserar på min teknik och min utveckling. Mycket fokus på teknik och stretching. Jag fattar inte varför alla är så extremt fokuserade på stretching här... men men. Ska köra ett pass med han imorgon bitti med tror jag.  I alla fall så skjutsade han hit mig till hotellet efteråt... men enligt hans gps så låg hotellet i skogen... vilket det tydligen gjorde... vi var så uppe i allt snack så vi missade den tydgligt markerade avfarten. :)


Mamma och pappa har landat i New York nu.. så nu ska de bara leta upp biluthyraren och sen är de här :):)

Har fortfarande inte ätit något vettigt idag... så ska "gå in till milford nu"... och leta upp käk




Jag vet att det är förbjudet, men jag kan inte hjälpa det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bra infomera dig om at din text är felstavad.

Misstänker att det ska stå :en fotbollsspelande student i USA istället står det :en fotbollsspelade student i USA





2009-05-10 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback