Massa timmars gojsnack

Till morgondagens final... skulle jag plugga med Elin och Jacob... men.. det slutade med att jag först satt och "snacka bort" en timma med Sandra och GG innan alla lämna mig och Jacob kvar... och då blev det snack om allt och ingenting i världen en timme till. Gick in till mitt rum.. och insåg att jag blev väldans störd här inne av min roomies kompisar så jag tog mitt pick och pack och drog till Arthur för hopp om mer studerar. Men vad har vi gjort? Snackat goja tills nu... Vakten kom förbi oss en gång i timmen och sa hela tiden en deadline för oss... sista gången sa hon fem. Klockan är nu lite över fem... men jag är också tillbaka på mitt rum. Vetskapen om att jag ska upp tidigt imorgon... gör mig inget. Det är sista dagen i morgon jag behöver bry mig om. Sen kan jag göra vad fasen som! Pluggat blev det så klart inget av. Men en sak är säker och det är att jag är på tok för pigg för att gå och lägga mig nu. Jisses. Imorgon drar Arthur och på onsdag Jacob och Elin. Och jag.... jag är kvar här. :(:(:(

En bra sak har jag åstadkommit... och det är att jag fått böcker för två klasser nästa termin... en jag ska ta och en jag troligtvis behöver ta. Thanks mate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback