Mommy and daddy is coming today!

Om en sju-åtta timmar så är mina föräldrar här (så länge inget händer under tiden som försenar dem). Äntligen ser jag slutet på denna långa resa!!! Det har funnits bra stunder, okej stunder och ÅTSKILLIGA skitstunder!!!!

Dagens projekt är att samla all min pakning på sängen. Städa ur mikro, kyl och frys för att sedan ta mig till hotellet... och kanske mallen. Maris har snackat om att hänga med mig dit... här är ändå nästan ingen kvar här så hon kan ju lika bra hålla mig sällskap.

Målvaktstränaren har inte svarat på träningsfrågan... antar att han fortfarande sover.... :)

Idag är det annars graduation... ni vet det där man sett i filmer när de springer upp i deras nattasärke och hämtar en rulle. Yepp... typ så :)



Bilden är tagen första januari i år... så det är ungefär sen jag såg dem sist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback