En dag i Connecticut

I morse blev det upp tidigt. Käka bamse frukost på hotellet. Mamma och pappa blev minst sagt fasionerade av våfflorna... som de själva inte lyckades med att tillaga. :)

For och checka ut mig ifrån campus...  Äntligen. Det såg minst sagt för jäkligt ut i korridorerna med skit!!! Men vi tog en tur på campus innan jag började min träning. Känns så långt väldigt bra med denna målvaktstränaren. Han är oerhört ambitiös och har ett nytt tänk i förhållande till de andra målvaktstränarna jag har haft.

Bilen vi hyr... är en Cadillac CTS... ett ganska så fint åk när man är van vid våra volvos hemma :) gjorde en googling nyss... och mamma vill inte veta vad den kostar.

I övrigt... har vi mest kört vilse... :) minnet har trytit en del..

Ska packa om mina väskor nu.. för som det är nu får jag inte ens plats i tre resväskor... jag som hade tänkt att shoppa lite med.


Mamma fick dille på barnkläder idag. Hon tyckte att allt var så supersött... Hum. Sorry mamma... inte dax än på ett tag, måste bara hitta en vettig karl först. :)

Får tacka "anonym" för rättelsen i min header!


Your eyes... are so beautiful. You make me nervous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback