Egocentriskt

You let me know what u wanted. I know now. This is going to be awkward. I know that. Thats for sure. But that is the smallest part in this worl right now. Be glad for that. 5 minutes.

Att ett sms... are u mad kan göra någon skillnad. Skulle inte tro det. Folk här svek igår. De lämnade en av deras vänner i sticket. Det är inte okej. Och idag bete sig riktigt illa mot mig för att jag blev förbannad och skyddade den utsatta. Jag är arg, ledsen och besviken... Det är inte jag som ska komma och snacka med dig. Det är du som ska be om ursäkt utan att bygga upp en mur om att du ska vara perfekt. Du är egocentrisk. Thats it.

Efter Elin fått höra historien om vad som hände så drog hon en djup suck av lättnad av att hon inte hängde med. Det var drama drama drama på hög nivå. Har sagt hejdå till Elin. Hon landar i Ktown imorgon eftermiddag! Jag är avundsjuk!


Matilda. Vad kul att du läser min blogg. Får man fråga vem du är och om du har någon blogg!? Oj. Det var under den tiden som jag försökte ta tag i mitt liv och hitta en mening med att leva i mitt liv. Om du läst de tidigare inläggen under 2007 så kan de emellanåt vara riktigt dystra. Vardagen var mörk då och det var i Mars 2008 det tog sin vändning för det var då jag bestämde mig för att dra till Åland vilket visade sig vara det bästa jag har gjort i mitt liv än sålänge!



Ska iväg och coacha nu. ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar.

Nej jag har ingen blogg, har tänk på att skaffa en men har adrig blivit av. Är lite instängd av mig när det gäller att öppna upp mitt liv för andra. Men älskar att läsa andras li hehe:P

Fortsätt att skriva :-D

2009-05-06 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback