Valborgsmässoafton

Valborsmässoafton... blev inte som den brukar bli. Det är ju trots allt bara en "vanlig" torsdag här. Blev ett par öl, lite sällskap och gh. Sen palla inte jag mer och slutförde istället en bok som jag lånat av Marie. "The Glass Castle" av Jeanette Walls. En sann berättelse... antar jag. En ganska hemsk men ändå lycklig (!?) Tänkte köpa en ny engelsk bok nu som jag kan ha under resan här i Usa.


En bild ifrån förra årets valborgsfirande.

Ska borsta mina gaddar nu och sen krypa ner och hitta något trevligt att somna till på hulu.com och allt annat oljud här i byggnaden. Baskettjejerna firar sista dagen av klasser... och de andra för mest bara en massa väsen.. Ibland känner jag mig gammal här. Riktigt gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback