Helgen

Helgen är snart över... vad man åstadkommit... är ett stort frågetecken.

Igår blev det öl och nudels  shopping... jisses vad öl det blev... sen blev det match... byttes ut i halvtid och i andra halvlek spelade bara "bänkspelarna" som sällan får chansen att spela, vi hade 3-0 efter bara 20 minuter så då påbörjades alla bytena redan.

Efter matchen blev det beerpong här då min roomie hade en isländsk vän här... och kinamat på beerpong bordet. Senare på kvällen drog vi fotbollstjejer till samma klubb som jag, elin o marie var på i söndes på födelsedagsfest... väldigt speciellt ställe trots det ska vara europeiskt, men kul att alla yngre med kunde komma med, då det faktiskt var 18 års gräns.

väl tillbaka på¨campus blev det chill med grabbarna... sjukt kul och härligt. Shit vad jag kommer till att sakna dem!!!

Dagen idag har varit sinnes seg! vakna sent.. brunch, härlig stund med marie ute, snack emd kusinen och en massa gossip girls.


Marie, min roomie och grabbarna. det kommer göra ont att lämna dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback