Slip n' slide

Tränaren valde att peta med två minuter innan match för att jag var "skadad"!!!! jo men tjo bullen! Fotboll gör ont, visst. Allt som oftast har man någon känning någonstans. Jag har spelat matcher här där jag inte kunnat stå upp utan att nästan få tårar i ögonen av smärta. Nu, är jag ´så nära smärtfri som jag kan vara...´jag förstår bara inte resonemanget. Visst, det var kanske inte världens bästalag vi mötte, men jag vill spela!!! Bättre blir det inte när han inte dök upp till mötet vi hade bokat i veckan... han hade inte ens kollat med mig innan match hur jag kände mig... jag vill ju bara spela


Så igår kväll blev det fest. Beerpong och
slip and slide. Slip and slide var det roligaste jag har gjort på sjukt länge!!! Polisen stod till och med och filma och önska att han kunde varit med!!!! haha, security människorna lika så! Marq... filmade med min kamera... dessvärre blev resultatet mindre bra... så  ni får nöja er med youtube klippet.

Dax att gå upp nu.. var uppe en timme i eftermiddes o käka... annars har det bara blivit en massa sömn.

Någon som är på slip n' slide där hemma?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback