No more treatment

Innan träningen och mötet var jag nere hos sjukgymnasterna för behandling... ändå fick jag halvt gå av efter fem minuters spel. Min rygg fixar inte det. Stretcha lite och tog det lungt. Men kan jag inte träna idag så kan jag heller inte spela imorgon vilket både jag och min målvaktstränare menade på... så jag försökte, klev av och försökte igen. Sista gången jag klev på kom sjukgymnasten fram och sa till mig att du kommer ju spela även om du inte tränar så du är ju dum som tränar och tränar du så kan du glömma att komma till mig efter och få hjälp. Jag som trodde vi hade en sjukgymnast för att hjälpa oss spelare och inte straffa oss för att vi spelar och tränar. Så efter träningen fick jag ingen behandling... och nu kan jag inte röra mig knappt. Ryggen är helt stel och gör ont. Har knaprat dubbel dos av ipren... inte ens det hjälper. Hade det varit match nu ikväll, hade jag inte kunnat spela. Kan ju inte böja mig ett dugg... aaah. Ingen större förlust att jag inte ska få hjälp av henne mer, hon masserade ju mina inflammationer utan att veta vad det var och förvärrade allt. Återstår om jag är spelbar imorgon.

Racing Vs. Barca. Vilken uppvisning. Vilka konster. Vilka mål.

Ska bege mig ner och kolla på volleyboll matchen nu... sen blir det anna anka med M&M, me like.:) Anna Anka har ju humor!!! Bahaha, så sjukt rolig! Till och med mamma och pappa ringer upp mig för att diskutera denna dam.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback