Inget lag....

Jag blir så jäkla arg, ledsen och frustrerad över situationen i laget. Inget ont om spelare eller ledare, jag älskar mitt lag, men jag hatar situationen av att vi inte har en komplett trupp.

Må man hata sitta på bänken, men i dagens läge har vi inte ens en komplett startelva!!!!! Och imorgon ska vi spela final som finska mästare mot Finlands idag soklart bästa damlag! Vi är nio spelare ifrån vår egna trupp!!!! De har väl en sisådär 9 landslagsspelare i startelvan. En match som handlar om ca 50 000 svenska kronor!!! En match som kommer bli filmad, granskad och dokumenterad. Skoj, vi har inte ens lag. Jag skäms. Inte undra på att folk på läktaren inte tycker vi spelar bra fotboll... Jag är så frustererad och vet inte hur jag ska ta ut min frustration. Det är inte kul att spela matcher när vi inte ens kan ställa upp med ett eget lag. Tjejerna som kommer upp gör det bra. Men hur lätt är det att spela med tjejer som man inte får träna med? inte känner? dessutom krävs det lite erfarenhet att spela på denna nivån. Allt går snabbare än vad de är vana vid. Spelet är annorlunda. Formationer ser annorlunda ut.

Frustration. Frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback