Premiär

Det förra inlägget skrevs för... ett bra tag sedan men hade inte lyckats publicera det.

Helgen spenderades på fastlandet. Meningen var att jag skulle flyga upp till Vasa pga att jag hade tenta och därmed inte skulle hinna till båtens avgång. Men den isländska vulkanen satte stopp för mina planer... och jag blev tvungen att fara med laget. Väl var det, för annars hade jag inte kommit till matchen. Matchen var en "typsik" premiärmatch med mycket kamp. Finaste Råskis kom å titta. Reportage från matchen kan ses på
http://arenan.yle.fi/video/910517.

Resan bestod för övrigt mestadels av flumm med fripps och godis från makunni :)

för övrigt ingår jag i ett vad just nu. Jag ska kampa mot coach om att gå ner fem kilo på fem veckor. vette tusan hur jag blev inblandad i detta, men ALDRIG att jag går med på att förlora mot henne. Det hela handlar mest om prestige. Frida ska vara min personliga tränare och mentala coach... fungerar INTE så bra :)

ne. ska slänga mig i duschen nu efter morgonens träningspass och cykla iväg till massören.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback