Långhelg

Fredagen bestod utav jobb, träning och TRAV! Yepp var och såg mitt första travlopp live och spelade även lite. Självklart drog jag hem jackpotten på det loppet.

Hemmapremiären är över... tillika blev det årets första förlust, förhoppningsvis även den sista. Det var mycket som var under all kritik... men ilskan bunden i mig begav jag o Frida oss till Ante för att hänge med honom, Curry och Jolanda. Trots min och Fridas ilska blev kvällen lyckad. Vi fortsatte ut till Indigo för att på vägen dit stöta på mina grannar och hinna inse att Lonken endast består utav 55 kalorier per 100 gram. Som hittat! Eller?

På Indigo slöt Marie, hennes karl Ronny och de ökända "hundarna" på mina strumpor upp. Jag och Frida fick även träffa mannen, myten, legended, den snygge, sexiga och singelkillen Benny som Curry berättat så många fashinerande berättelser om! Benny blev rörd.

Gårdagen bestod utav söndagsgrillning med tjejerna och fotboll på WHA. IFK spelade sämre än sämst.

Idag har jag och Carro planerat resan, vidare planering sker efter träningen!:) Åhåååå har reslusta nu! Nordamerika i sommar och Sydamerika i höst! Tjoho... o Skåne... i vinter? :) Och i helgen har vi chartrat flygplan till bortamatchen i Karleby... en liten försmak på alla flygresor som komma skall! Jag önskar just nu att jag hade haft pengar och ledighet så att jag skulle kunna resa ett helt år... jorden runt! I WISH! Men men, får drömma mig vidare.

Träningsdax.


Jollie och jag :)



Anteeey, Nicco och Becca



Resekompisarna Carro o Fia


BTW jag klarade Geometritentan!!!! Yaaaaaay

Kommentarer
Postat av: Fia

Va duktig du är som klara tentan.. Tack för den snygga bilden :) Längtar!!

2010-04-26 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback