Massor utav extra jobb :)

En helg i Vasa/Kokkola/Åbo är över. Det slutade med en 1-0 vinst mot KPV(?). Tanken var att vi skulle fått chartrat plan fram och tillbaka mellan mariehamn och Kokkola, men Mariehamns flygplats hade Vappen stängt... och ålänningarna som inte ens firar Vappen! Men men.

Jag och Frida hoppade och dansade till en special edition utav Umbrella ella ella ey ey. Jisses, hotellsängarna höll dock :)

I övrigt så består denna veckan mestadels utav fruktansvärt mycket jobb! Sjukt skoj men är redan orkeslös som få. Blev övertid igår, kommer bli heldag imorgon plus att jag på fredag ska föreläsa om kost tre omgångar på en annan skola innan jag ska påbörja mitt egna jobb och jobba till fem/halv sex.. och träningen min börjar klockan fem, tio minuter iväg... och avskedsmiddagen jag ska på börjar halv sju... inne i stan igen. Fattar inte hur denna dagen ska gå ihop... men får pussla på.

Grästräningen är numera påbörjad. ÄLSKA! helt sjukt att man kan bli så överlycklig av att få gräsfläckar på kläderna och slänga sig i gräsdyngan. Men åååh så underbart!

Nu ska jag planera fredagens föreläsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback