Mer shopping!?

Jag inser... jag ska nog inte någon mer nämna "att jag inte har/äger". Städar idag o har börjat packa lite inför flytten (yes, igen!) nästa vecka.

  • 10 hela par bikinis hittades och x antal lösa delar utöver det.
  • 2 sopsäckar skor.
  • 5 fotbollar/volleybollar (i mitt flickrum! inte i garget där de andra ligger...)
  • x antal smycken och klockor som jag glömt att jag äger.
Ni kan ju bara ana ungefär vad jag har att deala med idag. Men ändå är jag glad över mina nya inköp på IKEA igår (!?). Bland annat köpte jag en skinnfotölj (för det behöver jag??) och nästa helg blir det troligtvis en sväng till Ullared. Har inte varit där på evigheter! Plaspåsar, strumpor, ugnspapper... ja jisses vad det ska handlas :)


Yes box. Resan till Sydamerika var helt fantastisk! Skulle göra om resan vilken dag som helst om man bara hade haft pengarna och tiden.

Är nu tillbaka och pluggar på högskolan i Kristianstad. Denna termin är det AU3 som gäller, sen har jag "bara" sista inriktningen kvar innan jag är klar! TJOHO! Alla de jag började plugga med i augusti 2006 står idag som färdiga lärare... alla utom jag. Jag är inte bitter för det, jag har upplevt så sjukt mycket saker som de inte har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback