Fotboll.

Antagligen kommer många av mina inlägg i denna blogg i framtiden handla om fotboll. Fotbollen har jag vuxit upp med hand i hand. Kan faktiskt inte ens minnas den tid då jag inte spelade, så läng har jag spelat... Det är åtminstone 15 år av mitt än så länge 19 år långa liv. I alla fall, anledningen till varför jag skriver nu är för att jag har precis pratat med vår sportchef och sagt att jag ska satsa ett år till. Nu ska jag ge mig fasiken på att jag ska ta första platsen, för jag ska vara bäst! (Över på att låta självsäker) Det jag framför allt komemr få ägna mig mycket tid till under året är att träna upp min självkänsla och vina tillbaka mitt självförtroende som är spoilerat. Även detta har jag i och med detta beslut gett mig fasiken på. Imorgon kväll är det egentligen firning av de ny förlovade men jag kommer istället träna då (som faktiskt inte tanken var, sådana fall skulle det vara den första träningen jag missar sen oktober månad).

Anders har varit duktig och städat hela lägenheten från topp till tå under mina många och långa samtal. Får hjälpa han med det sista. Känner mig hemsk. Har belönat honom med att ta i sönder ett av hans finglas idag med... Oops. Illa. 

Au revoir. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Okej, jag stödjer dig i ditt beslut. Lycka till, snäckan. Hör av dig om du behöver prata!
Hälsa Anders, vi ses!
Nu ska jag återgå till att plugga.. En fredag :P
Kram

Postat av: Marie

Du... du har tagit ett bra beslut. Hejar på dig!

2007-01-13 @ 23:09:43
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback