Kristianstadsdagarna

Trevligt att träffa några av de gamla barndomskompisarna som man var på skidresa med som liten igår;)

Jag och S tog bussen till stan men skilldes snabbt för att gå på olika håll. Jag stack till A, M, B mfl. som var på Artilliristen för att lyssna på min gamla tränare som spelade. Ruggigt bra! Dock sänkte man medelålder radikalt, men kul var det! Pinsamast va nog damen vid vårt bord som ålade sig fram uppe på bordet och gav skamlösa förslag till herrarna!

Sedan var det dags för Artmade att entra scenen på Stora torg, och som de gjorde det.

Träffade en gammal lagkamrat som jga var skyldig en kebab för... (ett vadslag för många herrans år sedan...) så nu fick hon den;)

Har precis kommit hem... sliten är jag...



Sms terror igår. Jag fattar ingenting längre... helt plötsligt skriver du till mig att du inte är sur på mig... ähum. va? hur kan du inte vara det när du bettet dig som du gjort? det är nog som M skrev. hatkärlek trots allt. Och vem var den där tredje personen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback