Dealen är igång!

Jahapp... ska vi slå vad?...

Överenskommelserna mig och Råskis emellan är följande:
- inget karkki
- ingen popski
- inga chips (luuungt)
- inga kakor (förutom vid sociala sammanhang, ska vi gå på en fika?)
- vi ska blogga två gånger om dagen (match- och resedagar får man bryta)
- den som bryter bjuder den andra på en nyttig middag.
- fram till den 7 september, för det är då "skolan börjar".
Det känns som att det kommer bli intressant att följa.

Inte undra på att jag lärt mig svära så hemskt på finska och bara kan fula ord... så förföljd man är av konstiga händelser. Typ brutna nyklar och fel kakform....






Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Det här ska bli spännande att följa! Jag önskar er lycka till och skall följa ert lidande.. och ert fuskande!!

Postat av: snicke

ja en mycket stor utmaning! även om Åsa menade att det skulle bli en baggis utan mej på kobben...

Lycka till(lär behövas?!)!!

2008-08-19 @ 10:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback