Skånsk saknad.

Skånsk lättmjölk och mina föräldrars kranvatten, är något jag skanar helt sjukt mycket här. För att vattnet överhuvudtaget ska vara drickbart på denna ö, anser jag att det behövs antingen kylas, frysas eller blandas med något smaksatt.

The pussycat dolls är ju helt sjukt bra!

Är tillbaka i arbetar livet igen. Igår blev det fem timmar och idag tre. Snart börjar OS och då lär det inte bli mycket till arbete... antar jag. Valde att jobba tidigt som sjuttsingen idag för att jag ska kunna kolla på OS-fotbollen, som drar igång idag, utan att skämmas.

Ska in till stan och hämta ut mina nya handskar nu, må de vara bra!



Du, är saknad.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hrm.. vi då?!

Postat av: jennie

Hoppas allt är bra.. Och att du saknar mig lika mycket som jag saknar dig.. Känns fortfarande lite knas att du inte är i sverige... Hmm.. Kram

2008-08-07 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback