veckan

Ara... stackars Ara. Är det så man ska resonera? Förstår att han är förbannad... men en annan hade näst intill kunnat döda för att få den där bronspengen...hoppas att han får behålla den iaf.

i Tisdes var de lagkväll på Föglö... och igår var jag och ett par vänner tillsammans med Beccas familj ute och käka... kvällen slutade på Arken... och en knixig promenad hem...

idag var jag o åsa och tränade i morse... sen hamnade vi på Ubbes kontor där vi stannade snacka skit och drack kaffe... sen stack jag till affären men träffade en lagkamrat där så... diskutionen blev djup... och tiden rann iväg... men kräftorna fick jag iaf med mig hem. För ikväll är det kräftskiva. imorgon blir det beerpong verkar det som... fast vi får dricka vann eller något


mikael hansen... oj vilket avslut på matchens sista skott när danmark slog ryssland i handboll. timmarna framför tvn börjar nu bli många...

kankse åtminstone borde tvätta mina sunkiga kläder nu!?

Kommentarer
Postat av: Carro

NU har jag hittat dig;) Lägger till dig som favorit under blondinbella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback