Hälsopapper

Fick ett nytt mail ikväll... med ännu fler papper som ska fixas och bli ifyllda. Så nu har jag och mamma suttit och gått igenom alla hälsopapperna med de mest väsentliga och mest oväsentliga grejer! Ofta frågar man sig vad de har för nytta av denna vetskap.

Imorgon måste jag ta och fixa en massa fler datum ifrån vaccinationer och grejer. Måste även boka tid för ännu fler vaccinationer. Jag som  inte gillar sprutor!!! Gillar gör nog förvisso ingen... men efter jag svimmade mår jag dåligt av sprutor. HJÄLP!

Ska ta tag i att läsa genom uppsatsen med för jag har verkligen noll koll på den känns det som.

RIngde ÅUs tränare idag och sa att jag inte kommer spela för dem nästa år :( :( :( :( :( :( jag älskar verkligen Åland!

Imorgon ska jag få sovmorgon!!:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback