Jag ville lämna träningslokalen!

Pweuh. Efter en lugn gårkväll med mycket mys med kusinen och Götakanal 2 och en anna julfilm och lite gitar hero drog jag mig hemåt. Stoppades dock i trappen utav en hennes fulla sambo som skulle diskutera alla möjliga saker. Ibland kan jag faktiskt tycka det är ganska så kul att lyssna på en full människa. Om denne är trevlig vill säga. Ofta när folk är fulla kommer det saker ifrån hjärtat ut. De säger vad de tycker oavsett om det är bra eller dåligt. Visst... inte för att jag förespråkar fulla människor... men ibland är de ett intressant fenomen.

Kom inte långt med bilen innan jag fick syn på några ifrån grabbgänget som skulle ut och fira Fiddes 25-årsdag. Helt underbara killar! Jag älskar verkligen att hänga med gänget! ÅÅÅh.

Väl hemma såg jag att Ida ville ha med mig till morgonens kompletta muskelpass. Örk. Jag knatade mig upp iaf efter allt för många snoozningar och kom sist in i lokalen. Hon som höll i passet är hon som också håller i funkpasset vi går på. Jag hamnade rakt bakom henne... och hon började visa en massa sjukasteg som vi skulle göra på uppvärmningen. Steg som man skulle snubbla till! Hon såg mina extremt stora ögon! Den andra tjejen som också höll i passet, som också är med på funkpassen spann vidare på den andra ledarens steg. Mina ögon blev bara större och större. Jag ville lämna lokalen! Du brast de båda i skratt.. Pweuh. De bara drev med mig!!! Men ack. De drev inte med mig när vi väl körde passet. Det var något av det värsta på ett bra tag! Det bräns FORTFARANDE i musklerna och efter passet orkade jag inte ens gå i stan som var planerat. Så slut blev jag!!!

For och handlade en julklapp utanför stan iaf där jag stötte på två eldsjälar ifrån KDFF. Lite snack med dem och snack med annat fotbollsfolk ifrån kommunen har jag nu äntligen kommit hem. Krängt en påse REISEN. Mumma.

Ska städa undan lite innan jag far mot stan till. För att sedan ta mig vidare till Hässleholm där vi ska ha lagfest med handbollslaget. Kanske det blir utgång också. Who knows!?  Har insett att det var ett bra tag sen jag använde min kamera... kanske ska leta upp den och ladda batterierna för kvällen!?


Min weekendbag som jag köpte i HongKong ryker nu....:(:( Min fina bag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback