pyttipanna


Just nu är jag sådär omåttligt road... jag undrar ibland var journalisterna får sitt hittepå ifrån. En del är sant, en del är inte sant... en mixad blandning, men så ska det väll vara. Journalister i allmänhet brukar vara ganska så bra på att hitta på och förstora och förändra nyheterna. Men jag gillar faktarutan om Åland;) Kul att man inte är helt bortglömd där hemma... eller, det är kankse det man är? Tyst och lungt hemma i Skåne nu!?;)

Ne, ska tillbaka till jobbet nu, efter 5 dagen i rad med pyttipanna... ungefär. Det är som första veckans fiskpinnar! Sista dagarnas hårda slit innan det bli semester tills skolan börjar! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är bra bättre bäst! :D

2008-07-02 @ 12:20:54
Postat av: Sofie

Håller med Lina. I övrigt hade Pappa lagt upp just den sidan när han gick till jobbet igårmorse, så att jag inte skulle missa den. Haha. Ingen i min familj har iaf glömt dig. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback