fel film vid fel tllfälle

Jo.. på flygplatsen... jag råkade visst ha diverse otillåtna saker i min väska när vi skulle gå igenom "röntgen".. och visst fastnade jag... skumt nog, med sax, krämer och andra diverse ting fick jag trots allt ta med mig därifrån.. i väskan. Skum koll det där.

Daniel på jobbets arbetsfilosofi är: Med våld löses allt!!! typiskt han;)

Efter jobbet idag möttes jag o Nicco upp för att ta oss till stan och införskaffa diverse ting till mig... Tydligen måste jag gå och skaffa ett finskt signum för att få skaffa abonemang.. min spontana reaktion i affären som ljöd var : VA? Jag vill inte bli någon finne! varpå Nicco la sig dubbelvikt... hum. inte kunde jag veta. Vi for vidare hem till Niccos föräldrar där maten stod på bordet! Underbart med riktigt lagad mat och inte de där dumma fiskpinnarna!;) (har snart förätit mig på dem.. ) vidare for vi till WHA för att beskåda IFK Mariehamn - Djurgården. Efter 18 sekunder tog..... pampabam...! IFK ledningen! IFK vann sedan med 3-2. Efter matchen for vi hem till Åsa och hennes syster för att käka kaka. Mumma! Det blev jonglering... och en diverse skumma foton! Gaaaaaaap! Kvällen avrundades med att jag visade en speciell film på internet... smart jobbat av mig.. INTE! denna film.. är.. väldigt annorlunda och kanske inte den första du visar för en människa du aldrig någonsin tidigare träffat.. men men. Jag är inte sån. Lovar.

Dax att krypa till kojs, morgon träning imorgon bitti..
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback