Skit dag

Idag har det varit en riktigt jävlig dag. Bärt tegel i 4 timmar och rivit tak i fyra timmar på en ställnig i luften. Riva balkar och skit. Sen stress, stress, stress.. iväg för att börja träningen en halvtimme tidigare för att få snabbhetsträningen.. sen var jag emd lite på mv-träningen.. har iaf slängt mig lite idag. Sen blev det styrka för resten... precis som jag behöver mer fys efter 8,5 h stenhårt arbete där svetten rinner konstant?

Efter träningen blev jag rejält frustrerad på mv-tränaren. En del saker köper jag bara inte. Funderar på atta bara rehabträna nu tills jag är helt säker på att jag kan spela igen.. typ i augusti. För detta gör mig bara frustrerad. Han har en helt annan filosofi, gällande det mesta än vad jag har. Men med goda förklaraingar kna jag köpa det mesta. men när man inte får det &/(/&%R%E Hur fasiken ska jag då kunna veta när jag kan gå för fullt om jag inte ska få prova mig fram... funderar på att göra en jäkla fuling och inte säga att jag vill följa med på matcherna om jag ändå inte ens får vara emd på mv-träningen och åka hem för att fira marie och gusse. är sjukt sugen på det.

usch. jag kan lika bra köra vanlig jäkla rehab hemma! kan ju lika bra vända hem. allt känns så menigslöst idag.

hungrig och trött är jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Efter regn kommer solsken!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback