underbaringar

Åh, jag tycker verkligen om mina grannar... igår, helt orkeslös efter träning... orkade verkligen inte laga mat. Vem kommer då, om inte grannarna och vill bjuda på mat! Kan det bli bättre!? Åh. De är så härliga och roliga. Tyvärr lämnar två av dem mig ikväll, de ska ut och jobba på havet. Vem ska jag nu umgås med om kvällarna? När jag slutat jobba ska jag hänga i Reba och kiras crib. haha.

Funderar fortfarande på vad jag ska göra under uppehållet... antingen åka hem och gå på k-dagarna och träffa en massa kristianstadsfolk eller åka med becca o kira till paris och sen bila till bryssel och amsterdam. jag vill göra båda, men också resa till värmen. aaaaah!

Jag fick tgräningsledigt till på torsdag. då ska vi iväg med jobbet. iväg till en jättefin holme (enligt de som varit där) sound good! på fredag blir det nog midsommarfirande med reba, kira och arbetskmaraten och hans vänner. lördagen ska sedan tillbringas med lagkamraterna och grillfest. Känns som helgen kommer till att bli lyckad.

idag bjöd åsa trampåsa på kaka efter träningen.. shit vilken vana det börjar bli..

vilken hjälte jag var idag, jag kunde låsa dörren! mohaha!!

Har övervunnit ännu fler rädlsor idag. har stått på taket, 18 m upp! typ.. och jobbat! pweuh! än värre är det att stå på en playwoodskiva med betong under, 3m ner.. oh playwoodskivan vilar endast på några ostabila pelare... scared!

generellt sätt kan jag nog påstå att jag trivs väldigt bra här... änsålänge=) många människor är så nyfikna på en... en ny människa på ön.. typ. haha. sen pratar jag skumt med enligt dem.


ciao!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

fan det där paris-äventyret lät ju inte helt fel... fast krstd besök är ju faktiskt inte fy skam heller ;)

Postat av: S

KRISTIANSTAD!

2008-06-18 @ 10:50:06
URL: http://pimimim.blogspot.com
Postat av: Marie

Svårt val, men Paris är ju något som man måste uppleva ju :p PLus jag är inte hemma under K-dagarna ;)

2008-06-18 @ 11:41:50
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback