Förbannad

Jisses... lång och irriterande dag. Jag blir så jäkla förbannad över att fusk lönar sig på denna skolan!!! Även försenade papper med flera veckor är helt ok utan avdrag! Jag blir förbannad!!! Men kommer få B+ i psykologi, en ljusglimt under denna dystra dag.

Screw diet, eat icecream! Mitt nya motto... som jag verkligen lever upp till för tillfället!

Ikväll är det bankett som väntar. Marie och Elin är på väg över. Ska göra oss i ordning här, dricka en fördrink och så innan vi ska träffa de andra och börja förfesta.  Sitter och lyssnar på joddla nu och dricker en kall öl! Känns som en sommar hemma!!!

Blir ingen träning nu,.... dumma hals och huvud.

Veckans to do än så länge:

Måndag:
- Matte prov
- Bankkort?
- At&t
- Träna
- Skicka in coachtider

Tisdag:
- Engelsk test
- Test i konsthistoria
- Träna
- 2 uppsatser, psykologi
- BANKETT!

Onsdag:
- Coaching
- Transfer, credits? --> byta klasser?
- Träna

Torsdag:
- Tandläkaren 8.30 am
- Engelskuppsats slutdraft
- Final engelsk uppsats draft 1
- 2 uppsatser psykologi behöver inte göra dessa längre
- Träna

Fredag:
- Träna

När som:
- Deklarera
- Städa
- Tvätta
- Förvaring, var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback