Sälja reklamplats

Mattetestet idag var löjligt enkelt.. man blir nästan lite irriterad... slutade med att vi fick använda boken...utan att den ens behövdes.

Med laget ska vi sälja vars en aid. typ reklam i programbladet, vilket knappt någon har gjort. Inte så lätt när endast fyra av spelarna kommer från närheten och alla andra långtifrån. kontaktnätet är inte det största. Fick hör att helvetet kommer braka loss imorgon om vi inte säljer vars en. Antar att det betyder att vi kommer få springa i ett par dagar vilket inte gör mig så mycket... fast hade gärna viljat ha fotbollsträning nu sista veckan. I värsta fall tar jag en bild på mig själv och sätter in i programbladet med en autograf. Iskallt? Emma tyckte jag skulle ha undertexten: Seeking a hot guy och mitt telenummer. Why not?? Hon kunde även bidraga med 4 cent... bara $124.96 kvar to go då... bidrag på vägen någon? :)

Enligt Emma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback