Honey, I am home!

Jag är hemma!!!

Gårdagen spenderades på Island och
Blå Lagunen. Så sjukt vackert och underbart. Precis vad jag behövde efter dessa stressade och panikartade veckorna. Bara ligga där...och päsa... mmm.. så varmt. så skönt. så relaxande. Flyget från Island.. blev så klart försenat med ett par timmar.. :( och väl på Kastrup fick jag inte mitt bagage... sökte efter det nyss... finns ingen info om det överhuvudtaget :( så mycket jag behöver! Min vinterjacka, kläder, skor. Som tur är hann jag med sista tåget mot Ktown från Kastrup. Väl i Ktown blev det kebabrulle på mitt älskade kebabmaster med berra.. sen blev det hem och sova. Sov till fyra i em då mamma drog upp mig...







Ja just... tänkte ta en buss från flygplatsen till Blå lagunen... men icke.. tro inte att där gick någon så det vara bara till att snällt hoppa in i en taxi och åka de där milen... tur att den isländska kronan står lågt till den svenska... men det blev ingen billig tur för det... men det var det värt!!!


Sista kvällen i USA, i bildformat






















Honey, I am home!


Bedtime... sinnes mycket som ska fixas med imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback