En dag på Woodbury

Woodbury innebär shopping.... massor shopping... men mina väskor är redan fyllda sen länge... 2 resväskor plus en sportbag, smockade, skickas hem på fredag... Två resväskor plus ett handbagage ska jag ta med hem. Men lite shopping blev det. En dunjacka ifrån tommy, ett par lårhöga stövlar ifrån aldo, ett par jeans i från levis och en väst ifrån armani.... som sagt... övervikt på väskorna och att få plats i dem... är mitt stora dilemma.

Woodbury är ett shoppingmecka i New Jersey. 220 affärer.... mmmmmm!

Ikväll skulle det blivit pluggat... men. Timtals samtal med marq och med a... har gjort att det blivit mindre pluggat men har en god ide om vad jag ska skriva om.

Känns som jag och a kommer varandra närmare igen. Skönt! Han kommer vara otroligt saknad. :( sen dag ett på skolan har han och jag varit sida vid sida. nu vet vi inte när vi ses igen :( vi kollade på resor innan för att åka över till jungfruöarna och hälsa på... skulle jag boka nu för en resa i juli kostar biljetten mellan 10.000 och 85.000! Sinnes. Jag vet att jag ska snåla tusan i vår!!!! för jag vill åka och hälsa på i sommar!

om nio dagar beger jag mig hemmåt skåneland... med blandade känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback