Intensiva dygn

Det var full fart på julafton.
Dessvärre fick jag en släng av efterverkan från svinsprutan igår... så låg nedbäddad halva dagen... men begav mig till stan på kvällen för att äta en liten mat bit, spela ett spel... tills min energi var slut och jag fick köra hem till kudden.

Mitt största beskymmer är tidsomställningen. Jag kan verkligen inte sova normala timmer.. gick och lade mig vid 11 igår.. vakna ett, kunde inte somna om förrän nio imorse... så har det ungefär varit sen jag kom hem!

Kvällen blev till ytterliggare en spelkväll... ikväll blev det bondespelet... (inte jag som valde trots att man skulle kunna tro det). På paketet stod det, drygt två timmars speltid. Det blev till FEM timmar! Jag är nyss hemkommen alltså! sannslöst långt spel! Med alla oss speldjävular också... blev det kaos :)

trött som tusan är jag... ska slänga i mig ett par mackor nu... kom på att jag inte ätit mer än frukost idag... vrålhungrig!

Natti!

Kommentarer
Postat av: marie

men kul var det!

2009-12-28 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback