Katt och råtta

Har under den senaste veckan... eller två, ja just det... tre! försökt få tag på en person här... för att ha ett litet möte. Har smsat personen hur ofta som helst, kollat kontoret och fått höra från andra... personen ifråga vägrar svara på sms (helt plötsligt..!?). Jag smög mig bort mot kontoret såg att personen var där... men samtala med en annan. Passade på att uträtta ett ärende femton meter iväg under fem minuters tid.... vips så var personen spårlöst försvunnen och borta ifrån kontoret igen. Hum... undrar vad personen ifråga fruktar inför mötet med mig som måste ske för eller senare innan jag drar!? aaaah tar ju både tid och energi ur oss båda att leka katt och råtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback