Washington DC and Philly - check

Eftersom jag har besök hemifrån så tog jag mitt pick o pack i fredes och följde med ner till Washington DC för att se vita huset och alla de där klassiska grejerna. Bodde bara tre kvarter där ifrån.. så mitt i smeten. Dessvärre var vädret lite sämre... snöblandatregn hela lördagen... och under söndagen for vi även över till Virginia för att se John F Kennedys grav... På vägen upp till Bridgeport stannade vi även till i Philadelphia för att se Flyers stadium och vart usas självständighets förklaring skrevs den 4 juli 1776... (stil poäng?:))

Igår kväll blev det innförskaffning av massor med kaffe... sen pluggade a och jag till tre i morse... fick massor gjort!
Fick tillbaka mitt mattetest i morse, sjukt mcket bättre än förväntat :) fick även a i betyg i min karate klass!:)

IDAG KÄNNS SOM EN SJUKT BRA DAG!

Ska plugga lite nu innan det blir lunch.

Listan som ska klaras av i veckan fram tills fredag:
- Revision av gammal engelskuppsats (+3 sidor)
- Ny engelsk uppsats
- Korrektion av Tae Kwon Do uppsatsen
- Packa (innan tisdag morgon)
- Tvätta
- Fixa foton från alla matcherna
- Möte med tränaren (?)
- Shoppingdag på Woodburry (tisdag)
- Avslut telefonabonemang
- Söka jobb
- Kolla ansökan till studier i vår
- Övning av Tae Kwon Do och självförsvars momenten till final på fredag
- En heldag i New York
- Fixa så att jag får betygen hemskickade

som sagt... har en del att stå i veckan. Kaffet kommer vara min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback