Central Park Zoo

Joggingrundan längst med stranden igår var helt underbar. Nu fattar jag vad de menar med strand!

Igår kväll slockna jag innan nio.. dock väcktes jag upp av alla olika typer som knackade på dörren... såg iaf de sista avsnitten av Seinfeld igår... så nu är alla de nio säsongerna över :/;/ vad ska jag nu göra om dagarna? Såg även en film igår på hulu. Someone like you... upptäckte efter en timmes tittande... att den där filmen har jag sett  tidigare :/

Imorse begav vi, de tappra, till New York för att besöka Central Parks Zoo.



Em - the rabbit


Sjö lejon på rymmen


En röd liten gullig panda



En utslagen hjälte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjar du trivas bättre nu? Du kan börja kolla på How i met your mother!:D Det är skit roligt!!

2009-02-23 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback