Underbart väder!

Pweuh! Värmeslag and I like it! Hur suttit ute i solen nu sen 11... Hur underbart väder som helst! Bokmal som jag tydligen blivit (aja, nästan iaf:))... håller på med änglar och demoner... IGEN. Och jag har bestämmt mig för att mina föräldrar ska ha en gröööön fin gräsmatta i år.. så operation vattning pågår för fullt.

Ska börja jobba för "skolan! lite i sommar igen:) Jag älskar att vara där.... förvisso blir det ny plats och nya kolleger... men kan inte tänka mig något annat än att dte kommer bli kul!

Idag är det ETT ÅR SEDAN jag flyttade till Åland. Jag minns dagen som igår. Känns som om jag har kännt de människorn ai hundra år. Hundra underbara år vill säga :) Men det är ett, ett litet år. Ett år som har jag gjort en stor förändring i mitt liv. I min framtid!

Ikväll väntas träning... tänkte ta mig in till min älskade kusin med idag..:) Tänkte ta en sväng om maxi och köpa en såndär olja med solskyddsfaktor i och som man blir brunare av. Fungerar det tro? Jaja, får se om jag vägar testa det... borde  ju bli så att huden kommer att koka...irk. det lät inte bra. Nu blev jag tveksam.

Ne... väskorna... och all den där packningen... skulle ju bort ifrån golvet... men vart hän då? jag har ingen plats.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback