Summa sumarum.

Hade knåpat ihop ett långt jäkla inlägg om allt som hänt på min ipod när den dog... fasen vad sur man blev. Men summa sumarum av veckan så var den fantastisk!!! stannade till och med en natt extra på hilton :) gratis är bra!

Väl i new york så blev det middag och utgång med isländskor (Elin och hennes kompisar) hamnade på någon club på manhattan där vi slapp kö, fick fritt inträde och fri tillgång till dricka. Gratis är som sagt bra :):) för det var svinigt dyrt där!

På söndagen träffade jag Fidde och tog en sväng i central park... kul att se någon hemifrån. Han kom även med min jacka och en massa svenskt godis som jag och Elin har krängt!!!

Skolan är igång igen... och än våndas jag. I helgen sa jag att jag skulle stanna i höst, idag är jag oerhört tveksam. Jag har blivit en mycket sämre fotbollsspelare sen jag kom hit.



Ingen som har ett job där hemma att ge mig???
Min favoritbild ifrån resan. Super härlig avslutning på stranden efter pubcrawl

Roomisarna på hostlet. Anna från Finland och Petra ifrån Tyskland


Cuz you are in Beverly Hills baby!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tränar du inte fotboll? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback