Helg

Jisses. Dagarna bara rinner iväg och jag hinner knappt få något gjort!

I fredes kväll blev det spelkväll hemma hos Berra. Mysigt och trevligt... trots gnabb om reglerna. Men... så är det när alla har vinnarskallar!!

I lördes försvann bredbandet ifrån byn.. o grannbyn. Men lika glad var jag ändå... tills jag kom till gymmet. Träffade en bekant som jobbar där, hon satt utanför med några andra bekantskaper... ehum. ska du in på gymmet? -Jupp... -Du, där är rätt stängt. Jag:- Varför de? - Pingst, du vet... Trams. Till och med affärerna har öppet idag! Men gymmet ne... inte det! Hur många vet egentligen varför vi "firar" pingst över huvudtaget?? Iaf. tog jag mig hem till min mormor o morfar... ut gick därifrån och tog mig sedan en joggingrunda hem till min moster och hennes man. Förena nöje med nöje helt enkelt :)

Efter träningen begav jag mig för att se mitt gamla lag få stryk... återigen. Men...men.

Igår kväll blev det grillning hos Borg. Märktes att man var ensam tjej... hum. Men man har vant sig. Kvällen drog sedan vidare till Berra där brudarna mötte upp. Kvällen avslutades på Banken.

Idag har jag tillbringat hela dagen i trädgården! UNDERBART! Tvättat altanerna och utemöblerna. Hälsat på farmor och nu ikväll kollat på fotboll med sören och hennes kompis.



Träffade två ungar som bor på gatan idag.. de våga inte komma fram och hälsa... sen storkramade dem mig och vägrade släppa mig. Underbara! Den äldsta tejen till mig: Em, sist du så oss så var jag så här hög (håller handen vid midjan) och han (pekar på lillebror) han var så här hög (håller handen vid knäna). Charmigt! De hade störtkoll på var jag bodde och vad jag gjorde. :) ska försöka ta mig upp o kolla när de spelar med en dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback