Arbetsro?

Precis ätit mig mätt på breadsticks ifrån dominos... kom inte ens till pizzan innan jag blev proppans mätt. Denna helgen utan marina har varit bra för mig. Är inte alls lika hungrig som med marinan!

varför kan jag inte koncentrera mig? har snart fått ihop en sida på mitt arbete... och jag som har haft hela dagen på mig. just three to go. gosh. jag vet att du kommer snart. det gör ju inte saken lättare... gosh.  är så illa att jag har tagit med min dator till arthur för att jag tror att jag kan få mer gjort här... verkar inte lyckas så väl... kan dessvärre inte stänga av internet heller då jag behöver de för att leta fakta... 

JAG VILL PLUGGA NÅGOT JAG VILL LÄRA MIG, INTE DETTA... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback