Becca visiting

Det gick superbt bra att köra upp och hämta Becca... förutom att vi hade googlat fel flyplats... vilket visade sig vara en privatplans flygplats... aningens lost i ett område vi aldrig varit vid...

Tog Becca och Elin till IKEA för glögg, köttbullar och svenskt godis som jag överraskade Becca med...

I lördes kväll blev det lite basket sen drog vid till New Haven för att träffa Tiff och hennes vänner. Söndagen var lat... gjorde inte många knop. På kvällen blev det den omtalade kötbullsmiddagen hemma hos Tiffs mormor. Familjen är som en tv-såpa! Underhållande! Spelade lite spel och åt fruktansvärt gott!

Idag... blev ännu en latdag. Drog nu i eftermiddag ihop lite tjejer för att lira på planen. Så det slutade med rättså hyfsade spelare! Tiff, Becca, Tiffs kompis som blivit uttagen till a-landslaget här (DAMN, she is good!!!), en i mitt lag som är med i hennes lands landslag, jag, min roomie och en av våra freshisar. Riktigt skoj!!!

Nu väntar Marina...


Kan även meddela att jag är nu klar för en klubb nästa år!:) Det blir en ny flytt, till ett gammalt ställe!:) I LIKE!

Kommentarer
Postat av: Fia

Läste just de.. När flyttar du till Åland? När kommer du till Skåne? Hinner man träffa dig ngt? Kram kram

2009-11-24 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback