Nov. 12, 2009

Alltsammans har tagit en vändning. Sitter nu och skriver lapper med fördelar och nackdelar om olika saker. Jag är som ett levande frågetecken. Känns så konstigt att jag egentligen redan bestämt mig, var så säker på min sak och nu helt plötsligt känner mig som ett frågetecken. Jag som brukar hålla vad jag en gång betämt mig för, jäkligt sällan att jag ändrar mig.

Jag uppfyller en av mina största drömmar här, men är det den drömmen jag fortfarande har??




I natt klockan 01.00 gick brandlarmet! Jag muttrade när det gick, för jag trodde elin jäklades med mig och satte ett tjuthorn i örat för att väcka mig. Men men, "bara en" rökutveckling från något bränt i en mikro... Jag han inte ens ta på mig joggingbyxor och tjocktröja innan säkerhetsvakterna bankade på dörren. Jäklar vad snabbt de kom!

Matte-testet i morse... gick inget vidare det heller.. :( trött som tusan var man.

Träningen... gick åt pipsvängen... har alldeles för mycket i huvudet.


Hittade Annas pepparkakor på stop and shop idag. Jag som inte ens gillar pepparkakor var tvungen att köpa dem :)


gick och hälsade på dig... för att se en musikvideo... jag blev fast, som vanligt. nu, tre timmar senare är jag tillbaka på rummet. det känns som om det var max 15 minuter sedan jag gick till dig. jag mår bra i din närhet

Sista avsnittet av gossip girl, säsong två ska nu rullas... träning klockan 7 am imorgon. damn its early!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback